Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η Eurolife FFH φέρνει ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης από τους κινδύνους του διαδικτύου: το My Cyber Protection. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε φυσικά πρόσωπα και διατίθεται με ασφάλιστρο μόλις 30€/χρόνο.
Αναλυτική περιγραφή των καλύψεων
Σε περίπτωση που:
- Δεν παραλάβετε στη συμφωνημένη διεύθυνση τα αγαθά που αγοράσατε διαδικτυακά εντός τεσσάρων (4) εβδομάδων από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης που έχει συμφωνηθεί με τον πωλητή ή που αναμένεται εύλογα κατά τη στιγμή της αγοράς, ή δεν παραλάβετε όλα τα αγαθά που έχετε αγοράσει για προσωπική σας χρήση.
- Παραλάβετε αγαθά διαφορετικά από αυτά που αγοράσατε διαδικτυακά για προσωπική σας χρήση.
- Παραλάβετε τα αγαθά που αγοράσατε διαδικτυακά για προσωπική σας χρήση, τα οποία όμως έφτασαν φθαρμένα ή κατεστραμμένα κατά τον χρόνο παράδοσης.
Σας παρέχουμε:
- Καλύπτουμε το ποσό που αντιστοιχεί στην τιμή πώλησης των αγαθών που δεν παραδόθηκαν ή παραδόθηκαν με ουσιώδεις υλικές ζημιές (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής αλλά εξαιρουμένων των εφαρμοστέων φόρων και δασμών) μέχρι του ποσού των €2.000 το χρόνο (ισχύει €50 απαλλαγή ανά αγορά).
- Παρέχουμε τεχνική υποστήριξη μέσω επιλεγμένου συνεργάτη ώστε να προσδιοριστεί εάν έχει χρησιμοποιηθεί για την αγορά κάποιος ιστότοπος που είναι κακόβουλος.
- Καλύπτουμε την απώλεια χρημάτων σε περίπτωση που προκληθεί από κάποιον τρίτο μέσω της μη εξουσιοδοτημένης διαδικτυακής μεταφοράς χρημάτων που διατηρούνται στους συνδεδεμένους με ηλεκτρονικές εφαρμογές πληρωμής τραπεζικούς λογαριασμούς σας (συμπεριλαμβανομένων τραπεζικών ή άλλων εφαρμογών πληρωμής, όπως ηλεκτρονικά πορτοφόλια) ή στην πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα μέχρι του ποσού των €2.000 ανά περιστατικό και ετησίως.
- Επίσης σας παρέχουμε τεχνική υποστήριξη μέσω επιλεγμένου συνεργάτη ώστε να προσδιορίσετε και να διορθώσετε (εάν είναι εφικτό) την αιτία του περιστατικού.
- Σε περίπτωση παράνομης ή/και μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της ψηφιακής ταυτότητάς σας μέσω διαδικτύου από κάποιον τρίτο με σκοπό την εκτέλεση παράνομης ή/και μη εξουσιοδοτημένης δραστηριότητας, σας παρέχουμε τεχνική υποστήριξη μέσω επιλεγμένου συνεργάτη για την ανάκτηση της ψηφιακής ταυτότητας που επηρεάστηκε, την αλλαγή του κωδικού πρόσβασης, σύμφωνα με τις βέλτιστες κατά περίπτωση πρακτικές, τον εντοπισμό της αιτίας που οδήγησε στην Κλοπή Ψηφιακής Ταυτότητας και τον έλεγχο εάν υφίσταται διαρροή της ψηφιακής ταυτότητάς σας στο διαδίκτυο.
- Καλύπτουμε την αμοιβή δικηγόρου, μέχρι του ποσού των €500 ανά περιστατικό και για το σύνολο των περιστατικών ετησίως.
Τι καλύπτει το πρόγραμμα My Cyber Protection
Τι καλύπτουμε
- Αγορές
Καλύπτουμε αγορές από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό κατάστημα παγκοσμίως. - Χρηματικές απώλειες
Καλύπτουμε χρηματικές απώλειες σε τραπεζικούς λογαριασμούς που έχουν ανοιχθεί στην Ελλάδα και σε πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες που έχουν εκδοθεί στην Ελλάδα. - Ψηφιακή ταυτότητα
Καλύπτουμε κλοπή ψηφιακής ταυτότητας μέσω παρόχων ψηφιακών υπηρεσιών παγκοσμίως.
Τι δεν καλύπτουμε
- Αγορές υπηρεσιών, παράνομων προϊόντων, ευθαπών αγαθών
Δεν καλύπτουμε αγορές υπηρεσιών, προϊόντα που εύλογα θα περίμενε κάποιος ότι είναι προβληματικά ή πλαστά, αγορές παράνομων αγαθών, ευπαθών αγαθών, άδειες λογισμικών, συμβάσεις σχετιζόμενες με στοιχηματισμό ή τυχερά παιχνίδια. - Αγορές εκτός διαδικτύου ή με κρυπτονομίσματα
Δεν καλύπτουμε επιπλέον αγορές ή πωλήσεις με εσάς ως πωλητή, συναλλαγές που δεν πραγματοποιούνται στο διαδίκτυο, συναλλαγές με εικονικά νομίσματα. - Δικαστικά έξοδα και αμοιβές δικηγόρων
Δεν καλύπτουμε δικαστικά έξοδα και δαπάνες και αμοιβές δικηγόρων για δικαστικές ενέργειες και οποιαδήποτε έξοδα και δαπάνες, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά: δαπάνες για εξώδικες και δικαστικές πραγματογνωμοσύνες, αμοιβές δικαστικών επιμελητών, έξοδα αποστολής εγγράφων, έξοδα αντιγράφων.